Followers

September 12, 2013

Charcoal Burger Loveats

Assalamu 'alaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Taqaballahu Minna wa Minkum
Semoga anda semua menyambut hari ini dan akan datang dengan lebih gembira dan bahagia. Selepas sebulan berhari raya eidulfitri, beropen house disana sinun, jumpe anak saudara jumpe rakan sebaya dan rakan tak sebaya. Happy kan.

Atty nak kongsi sedikit saat-saat gembira kami menikmati Burger Charcoal  di Loveats,Tanjung Malim, Perak. Jangan ko hengat tanjung malim xde tempat makan yang best. hoccay.

Rasenye inilah first time rase makan roti burger color hitam. Orang kate ala hitam si tampuk manggis sungguhpun hitam tapi manis.. .betul ke idak tu ntah ler..hehe.. Rotinye yang tersendiri lembut di dalam, rangup di luar dan cair dalam mulut.

Sebab kunun-kunun nak diet kan orderlah The Fish Dowry. Kepingan ikan dowry digoreng rangup dilapisi dengan kepingan seaweed dan cheese sirami dengan sos tartar. (Korang bayangkan. Jaga-jaga nati air liur meleleh. Hihihi.. )Memang kombinasi mabeles bersame roti charcoal. Buat pengetahuan anda-anda semua istimewanya patty burger ni di buat sendiri homemade ko. Tahap halal memang terjamin sebab owner melayu islam. Boleh makan tanpa was-was.




Oklah. Menu lain bole tgk  kat gambar bawah ni. Ade jugak untuk kanak-kanak..pendek kate sesuai untuk seisi keluarga.




Kalau order yang set meal, die datang dengan kentang goreng + sos mayo. Nak cerita kentang goreng pun ade resepi istimewa sebab di saluti dengan daun rosemary serta herba itali yang lain dan kentangnye memang rangup. Setakat ni carls jurnior punye kentang memang terbaik ko. untuk kentang loveats aku rase yang terbaik di perak. Kalau korang rase kelaparan tahap naga bole tambah patty burger, bole add cheese dan telur jugak. 






Pendek kate aku memang puas hati makan kat sini. Harga amat berpatutan dengan makanan yang super sedap itu. Lokasi nye deretan kedai di belakang UPSI  yang dekat tanjung malim. Bole tengok page facebook LOVEATS untuk menjawab persoalan yang bermain difikiran.

https://www.facebook.com/LoveatsKitchen

Wassalam.

No comments:

Post a Comment